Binnen MOMA&CO bevinden zich 20 kantoorruimtes met diverse afmetingen, van 18m2 tot 56m2. Een fijne mix van verschillende bedrijven en ondernemers, veelal met een creatieve insteek. Een ideale plek om te ontwikkelen en groeien.
Kantoorruimte
Vanaf € 1.275 per maand




Een inspirerende werkomgeving voor jouw bedrijf
Bestaat jouw bedrijf uit een team van 2 tot 10 personen? Dan ben je bij MOMA&CO op de goede plek. Onze standaard afmeting kantoor biedt ruimte aan 4 tot 5 personen, ook is het mogelijk om meerdere units te huren. Of ben je zelfstandig en zou je graag met een aantal andere zelfstandigen een ruimte willen delen? Dan kan hier ook, we denken graag met je mee over de mogelijkheden. Groeien binnen ons pand gebeurt ook regelmatig. Als je hier eenmaal een plek hebt gevonden kun je altijd bij ons aangeven wat je toekomstplannen zijn, zodat we kunnen kijken of deze binnen het pand verwezenlijkt kunnen worden.

Lichte ruimtes
Door het vele glas binnen ons pand zijn alle kantoren licht en ruimtelijk. De kantoren zijn zelf in te richten en voorzien van een strakke vloer.

Veel extra faciliteiten
Binnen je kantoor kun je ongestoord werken en daarbuiten gebruik maken van alle extra’s, zoals de belhuisjes, lunch/overlegplekken, pantry en vergaderruimtes.

Glasvezelinternet
Door de glasvezel verbinding en ICT-service heb je een stabiele en snelle verbinding. Binnen elk kantoor is een eigen netwerk te realiseren.

Sociaal netwerk
Bij MOMA&CO vind je ondernemers uit verschillende disciplines waar regelmatig samenwerkingen uit ontstaan.
Praktische zaken op een rijtje
Een huurovereenkomst heeft een minimale lengte van een half jaar, met een opzegtermijn van twee maanden. Een langere huurtermijn behoort tot de mogelijkheden. Elk kantoor bij MOMA&CO heeft een eigen huisnummer, dus hierop kun je je inschrijven bij de KvK. Het pand is 7 dagen per week toegankelijk en makkelijk bereikbaar met voldoende parkeermogelijkheden dichtbij en een afgesloten fietsenstalling. In de buurt zijn veel winkels en er is een fijn park om de hoek.
Abonnementen
De prijs voor een kantoor
Huurprijs vanaf
€ 1.275 / per maand
Met een kantoorruimte kun je gebruik maken van alle beschikbare faciliteiten.

Beschikbaarheid
Huidig aanbod

Kantoor 3H
Dit kantoor is per 1 oktober 2023 beschikbaar en bevindt zich in een rustige hoek van ons lichte souterrain. Op de begane grond vind je een pantry, belhuisjes en lunchmogelijkheid. Het kantoor is geschikt voor max. 5 personen.
De voordelen
De voordelen van een
kantoorruimte
Vanaf € 1.275 / per maand
Neem contact op voor meer informatie, beschikbaarheid of boek een rondleiding.
Goed om te weten
Heb je een vraag?
Wij hebben het antwoord
Wat voor ondernemers vind ik hier?
De mix aan ondernemers en ZZP’ers is heel divers, veelal met een creatieve blik. Van architect, (grafisch) ontwerper, marketeer, fotograaf, schrijver, accountant tot aan communicatie adviseur.
Wat wordt er georganiseerd voor de huurders in het pand?
Er zijn regelmatig borrels, gezamenlijke lunches en we organiseren jaarlijks een bootuitje. Ook kun je op onze website de aankomende openbare events in de gaten houden.
Hoe kan ik een vergaderruimte reserveren?
Als je een informeel overleg hebt, is er altijd wel een plekje te vinden in het pand. Voor een overleg waarbij je zeker wil weten dat je een ruimte met faciliteiten tot je beschikking hebt, kun je via het online portaal een ruimte reserveren. Voor de eerste 10 uur per maand kun je gebruik maken van het voordelige interne tarief.
Hoe is de schoonmaak geregeld?
Alle algemene ruimtes worden dagelijks schoongemaakt. Je kunt je kantoor elke twee weken schoon laten maken. Dit is een extra betaalde service dat wordt verzorgd door ons interne schoonmaakbedrijf.
Mag ik mijn hond meenemen?
Honden zijn welkom bij ons. Wel zullen we vragen om je hond zoveel mogelijk binnen kantoor te houden zodat dit geen overlast veroorzaakt voor andere huurders of bezoekers.